20/12-09

vi ska sy och vi ska klippa,
vi ska göra, ska vi tippa.

tänkte skrive lite snabbt om vad som har hänt på senaste tiden.
.....
det är vad som har hänt.
absolut ingenting, det var den sista veckan i skolan och
då gör man inte så mycket. igår var hemma och spenderat
min tid med min älskade dator och tv.
på tisdag blir det JULLOV, underbart.

detta har jag sysslat med idag en stund,
klippt och försökt att sy så bra det går
ni får dock inte se en bild på sömmen för det ä inte riktigt det vackraste,
men från långt håll blev det rättså bra.
juste btw, så färgade alice mitt hår mörktbrunt för ett bra tag sen
håller redan på att åka ut.

före                          efter
   


finns det något bättre än att sola solarium och cheese burger samtidigt?

Kommentarer
Postat av: anna

Byxdressen var sjukt snygg som byxdress, men mycket sexigare som klänning. Du är grymt duktig Julia :)!

2009-12-24 @ 22:03:28
Postat av: alice.

du är grymt fin julia & jag saaaknar dej pluttan (L)

2009-12-27 @ 18:04:30
URL: http://aaliicen.blogg.se/
Postat av: sofia

Det blev skit bra :D

2009-12-28 @ 02:08:11
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0