fredagsmy-ys

Nu är det slut på veckan
Det är dags för fredagsmy-ys

jag undrar vad julia ska hitta på denna fredagen?
jo julia ska sitta och läsa en massa.
den ena tidningen är som ni kanske ser är elle.
och som många andra är jag ett fan av det. (blev det ganska nyligen)
jag älskar alla anonser alla intervjuer och texter.
och den är sjukt billig, 50 kr
den andra är då twilight, underbart.
här står det väldigt mycket om new moon
och det finns roliga tester och saker som nördar redan vet
man får också reda på topp tio i vampyrfilmer
och vampyr horoskop. ohh




juste vad är det jag har i munnen?
jo, det är tre biljetter till new moon filmen.
21 november andra raden klockan 18.00
ja ni, då smäller det!


Kommentarer
Postat av: elin

WALLLAAA BILJJETTEEERRNNAAA <3

2009-11-13 @ 23:14:05
URL: http://elinalstermark.blogg.se/
Postat av: aaliice.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :DDD (L)

2009-11-18 @ 18:09:24
URL: http://aaliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0