NEW MOON!

igår var det 21 november och då var det dags att se NEW MOON!
denna gången blir det ingen handling om filmen för jag hittade
ingen bra och orkar inte sitta och skriva.
kan börja med att filmen var awsome!
New moon är inte riktigt en vampyrfilm den är mer utav en varulvsfilm,
så jag fattar inte varför så många har gett den dålig kritik
över att man inte får se så mycket av vampyrerna
det är också en sån film som bara blir bättre och bättre ju mer man ser den.
jag älskar att den hade med nästan allt från boken och att
de hade gjort filmen så snyggt.
robert är super sexig så man dör och de nya karaktärerna passade in sjukt bra.
men man märkte att det var en ny regissör.
ögonen var lite överdrivna och såg ganska fejk.
de lagt dit fel musik vid fel tillfälle.
själv tycker att de kunde ha visat lite mer av the volturi.
och det kändes som någonting fattades.

super fin bild som sofia gjorde till mig

film citat: dating an older woman najsss!


Kommentarer
Postat av: a l i c e.

do never trust a vampire, trust me.. ;)

2009-11-24 @ 19:18:43
URL: http://aaliicen.blogg.se/
Postat av: a l i c e.

do never trust a vampire, trust me.. ;)

2009-11-24 @ 19:18:52
URL: http://aaliicen.blogg.se/
Postat av: sofia

ÅHH jag vet att du älskar bilden ;)

Hihih :*

2009-11-29 @ 15:16:21
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com
Postat av: mita!

ahhahahha fiinaste biild på din blogg ever !:D

2009-12-12 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0