STOCKHOLM!

hallå, nu blir det ett fint kvälls inlägg som vanligt.
igår var jag i sveriges hjärta, stockholm med skolan.
vi fick gå i riksdan och se vasa skeppet, woho...
det var ett piss väder och sen hann jag inte träffa pervot anna, vilket söööög.
det roligaste var nog bussresorna.
HAHAHHAHA
skrattar bara jag tänker på det.


stockholms bilder.

buss resobilder.


 

 

kritik om stockholm.
stockholm är underbart med alla butiker och mysiga caféen.
men 90% av alla 08:or är sånna jävla surkärringar.
helt seriöst det finns typ inga roliga som jobbar i affärerna.
och om det skyller på men-humör har då alla det samtidigt.

stokholms citatet:
jac- jag kommer inte hitta i stockholm,
sist jag var där var när vi var på Lisseberg med klassen...


Kommentarer
Postat av: anna

haha, fint att t.o.m jag kom med på en bild ;)

menar du innerstaden stockholm då? för så är det inte ute i förorten serru ;)



haha, jacqueline !

2009-11-08 @ 19:30:23
Postat av: aliice'

sv; jag har storlek 38 bby :D <3

2009-11-10 @ 20:24:44
Postat av: joakim

hahahah jacqueline !

2009-11-18 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0