tidig jul?

NU ÄR DET JUL IGEN!
i november?

är det bara jag som inte kommer få någon riktig jul känsla?
bara för att en snö flinga eller två faller så är det helt plötsligt jul
man har redan börjat sälja jul godis, jul pynt och jul musik överallt!
om jag minns rätt så börjar julen i december
men dum som jag är glömde jag att detta är 2009 och
då måste allt vara pimp och före i allting.
min kompis berättade att hon hade sett en julgran i någons fönster, EN JULGRAN!
shit säger jag bara.
det skulle inte förvåna mig om man nästa år börjar dela ut julklapparna i juli.

julias jul-kort 2009r


nu ska jag då ta och börja skriva till tomten.
så god jul på er alla då.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahha Julia, du är lätt underbarast :D

2009-11-15 @ 00:46:03
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0