tjocka egotistiska?

hallå igen, nu sitter jag här och kollar runt lite på
bloggar och jag tror att jag kommer få ett damp anfall över detta snart.

TJOCKA PERSIONER ÄR EGOISTISKA!

allvarligt talat vad är ert problem ?
sen när blev tjocka egoistiska fattar jag inte
jo kanske för att ganska många klagar på det, och sen inte gör något åt saken.
och det kan jag hålla med om, att om de klagar så mycket får det
ta och gör något åt saken utan att gå runt och lägga det på alla andra.
men det är ju inte alltid deras fel att de är tjocka.
vissa har den uppbyggnaden och kan inte riktigt göra något åt det.
några tycker om att vara tjocka och vågar visa det utan att skämmas.
och om de vill vara tjocka är det deras ensak varför ska vi
hålla på och lägga oss in i deras val.
och det här med att de är egoistiska mot sina barn
för att de inte blir någon bra förebild.
men hur bra förebilder är inte ni då botocs i halva ansiktet
och att det skriker attention whore om er.
sen anka kom med det här att tjocka är egoistiska ska helt
plötsligt alla andra göra det med.
hallå kom med något eget och ta inte upp det var femte minut!

mika- big girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0