17-again

ey, borde gå och lägga mig för ska g upp vid åtta idag men har ingen lust att sova.
varför inte ta och passa på att kritisera, det var ju länge sen.
så nattens kritik blir om 17-again.


Mike, 35, är inte nöjd med livet. Han har jobbat 18 år på samma arbetsplats
utan att ha befordrats, han är nyskild och han
har knappt någon kontakt med si
na barn. Livet har inte riktigt
blivit som han tänkt sig. Annat var det i high school då Mike var stjärnan
i basketlaget och killen som fick dejta skolans snyggaste tjejer.
En sen kväll när Mike är på väg hem i regnet ser han
vaktmästaren från
high school stå vid räcket på en bro. När han stannar bilen försvinner mannen
och i sin iver att finna honom trillar Mike över räcket. Han vaknar upp nästa dag
hos sin kompis Ed, o
ch upptäcker han att han inte längre är sig själv.
Han har förvandlats till en gänglig 17-årin
g igen.



HA-HA-HA-HA!
detta måste nog vara den mest pinsamma film jag sett på länge.
självklart är det en barn/ungdoms film vilket betyder att det är den
förutsägbar till 1000.
humorna var seg men ändå lite komiskt. romantiken om man nu kan kalla det
romantik
var bara löjlig och okänslosamt.
huvudrollen är då Zac Efron som är en bra skådespelar och hundratals tjejers dröm-pojk
vilket jag då inte kan se.självklart ska han vara
populär,snygg, och bäst på basket precis som på high school musical.
omen, snälla kom på egna saker vi har redan sett honom sådär i tre filmer
vilket bara var slöseri på tid.
den som gjorde hela filmen var Thomas Lennon.
hans skådespel var underbart och hans humor var bäst

filmens bästa replik;
"du kan få plundra min håla när du vil"
"jag tar med mig långbågen"

Kommentarer
Postat av: OTTILIA

WHATS THE FUCK?!

hur kan man INTE tycka att zac efron är en tolvpoängare?... :o

ZAC EFRON! <3 <3 <3

2009-10-12 @ 19:33:19
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: OTTILIA

okej.. lite för mycket dramaqueen och lite för lite realistik där.



- Zac Efron <3!



så. det var bätte.

2009-10-12 @ 19:34:53
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: anna

Tack för recensionen, nu vet jag vilken film jag INTE ska se :)

Enda anledningen att se den vore ju för att HAN ÄR SÅ HIMLA SNYGG! hehe. :9

2009-10-12 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0