grattis sofia!

hallå, ledsen för at jag inte har kritiserat om flickan som lekte med elden,
men för att vara helt ärlig tyckte jag att den var för lång och seg.
så orkar inte ta och kritisera den.

men idag var jag ute och åt för att fira sofia som har blivit byxmyndig,
det var sjukt kul och mysigt och jag känner mig fortfarande uppsvälld från maten.

klockan är mycket och orkar inte ladda upp alla bilder, 
så det får bli tre charmiga bilder.


nom nom nom nom nom nom

a la lasagne

and then the whole gang :'D



idag åkte stumpan elin till kanarieöarna
och imon åker sofia med lisa till spanien.
snacka om att man är avundsjuk!
nästa vecka är det höst lov och jag är ganska
mycket sugen på att åka till stockholm.
men nu ska jag nanna.
sweet dreams.

 


Kommentarer
Postat av: anna

avundsjuk? JA

jag vill också utomlands!

ni är så sjukt söta :)

2009-10-24 @ 14:31:00
Postat av: alma

FW: ne men i den första filmen :)<3

2009-10-24 @ 19:12:34
URL: http://almajohansson.blogg.se/
Postat av: sofia !

Åh shit, man blir ju så snygg på bilder när man äter (y)



Och eh för övrigt ser man ju inte att jag sitter i louise knä, :O

Det ser bara ut som att jag står helt fuckning konstigt :L

XD

2009-11-01 @ 02:13:06
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0