hello...

hallå, detta blir nog ett ganska litet inlägg.
kan börja med att jag har höst lov och det GREAT!
idag var jag med underbara socker söta ida.
imon ska jag vara hemma och jag har tagit den stora äran att laga mat.
om ni ser att det ryker från wilhelmsthams väg så är det bara jag och
ni behöver inte vara oroliga, systern har lovat att ha 112 inknappat på mobilen.
och att vara beredd på att klicka på ring.







jag har också fått veta vart ifrån idéen om mitt namn kommer ifrån
och kan bara säga att denna låten betyder mycket.


Kommentarer
Postat av: idapida

Tack för dagen baby! får vi snart göra om!!

Du är underbar min vackra julia<3

2009-10-26 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0