twilight kritik igen (a

oj sorry för att det här inlägget kommer upp igen, men jag råkade radera det förra (a


Twilight handlar om, Bella Swan flyttar till en liten
och tråkig håla i delstaten Washington. Hon förväntar sig att hennes
nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv,
men när hon träffar Edward Cullen tar hennes liv en farlig vändning. Edward har
länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker.

Herre min store skapare, om det är något bra
du har gjort så måste detta vara ditt bästa!
Twilight är den bästa filmen jag någonsin har sett,
och ni som inte har sett den än har verkligen det måste vara något fel på er
Själv har man sett den minst 12 gånger och bara jag
tänker på den bubblar det i magen.
Det känns som att vara kär på nytt (snacka om att jag är besatt) 

En negativ sak med filmen är när Bella rider på honom
(misstolka inte , tack) för det ser så fult ut och speciellt för er som inte har läst boken
där det står att det "känns som man flyger"

det finns inte så mycket mer att säga än:
WATCH IT, ENJOY AND LOVE IT!



Kommentarer
Postat av: emilia

det ser fett kul ut när han springer,

hahahaha !

2009-10-22 @ 15:19:32
URL: http://emiliastarkenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0