harry potter och hemligheternas kammare

ey, som jag lovade igår så ska jag för varje dag kritisera harry potter filmerna
och idag blir det då harry potter och hemligheternas kammare

Bilar flyger, träd slår tillbaka och en mystisk husalf kommer för att varna Harry Potter.
Så startar det andra året av hans förtrollande resa till en värld fylld av trolldom.
Under det här året på Hogwarts, talar spindlar, brev skriker och
Harrys förmåga att tala med ormar får hans vänner att bli misstänksamma mot honom.
Från duellklubbar till skurkaktiga Dunkare är det här ett år fyllt av äventyr
och fara när det med blod står skrivet på väggen att hemligheternas kammare har
öppnats. Det krävs både magiska trollformler och stort mod av
Harry, Ron och Hermione föratt kunna rädda Hogwarts
.

2;ans Harry Potter film är nog den tråkigaste och segaste av de alla.
Det är för mycket "omg" händelser och alla är sånna
DRAMAQUEENS hela tiden så det blir irriterande.
Och självklart alla detaljer som bara förstör filmerna hela tiden.
Nästa gång ni ser denna snälla kolla på detaljer och ifrågasätt de, så lovar jag
att ni kommer se det från min synvinkel.
Juste Emma Watson är filmernas sämsta skådespelerska
visst hon är söt och fin men hennes skådespel blir bara sämre och sämre
för varje film, själv trodde jag att man skulle bli bättre men...
nej nu har jag klagat för mycket det finns ju också possetiva saker, tex att
de har med alla karaktärer, Dobby är sötast,
den är snyggare gjord än första filmen .

Så vad vi har kommit fram till är att:
* den är den tråkigaste av alla filmerna
* Alla är Dramaqueens
* Emma Watson är ingen bra skådespelerska
* Dobby är sötast


dagens citat; varför visa aniktet och inte kläderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0