fången från azkaban

ey, dags att kritisera tredje harry potter filmen..
allvarligt talat börjar dett bli ganska tjatigt,
så jag tänker kritisera de filmerna när jag typ känner för det.
men nu ska iaf kritisera Harry Potter och fången från azkaban.

harry potter tycker sig se den mörka hunden som alltid bringar dödsbud,
Grymmen, och den beryktade fången från Azkaban, Sirius Black,
är ett överhängande hot mot honom under hela terminen.
De glädjedödande dementorerna kommer in från fångön Azkaban
för att övervaka skolan, men de skrämmer eleverna mer än de lugnar dem.
Men mitt i all mystik finns den trevliga stämningen kvar på skolan.
Skolmatcher och lektionerna i spådom är fantasifulla och underhållande att läsa om.
Hur lyckats Hermione vara på alla lektioner hon valt? Hagrid blir befodrad till lärare,
men klarar han verkligen det?


Harry Potter och fången från azkaban är den bästa boken.
filmen är ganska seg och jag tyckr att de ha tagit bort och
ändrat för mycket i filmen, än från vad det är i boken.
Harry potter gör ett dåligt skådespel här och där, och om man
inte har läst boken måste man se filmen minst 3 gånger
för att förstå sig på filmen.

fråga; Hur kan en kvinna till jätte ha sex med en man i människo storlek?




dagens citat; klagomål, klagomål, klagomå och ytterligare klagomål.


Kommentarer
Postat av: Sofia !

Den frågan har jag också ställt mig ;D

2009-09-26 @ 00:48:56
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0