harry potter maraton

ey, ledsen för dåligt inlägg men jag har inte riktigt orkat.
nu sitter jag och skriver en novell och det går inte speciellt bra
så jag tyckte att det är ett perfekt tillfälle att skriva om
mitt och fridas harry potter maraton,
det tog oss 15 timmar film, och vi fick i oss två timmars sömn.
självklart tänker jag kritisera om harry potter filmerna, 
men jag tänkte ist ta en film per dag.



bilder på mig och frida under filmernas gång!

dagens citat; kan man mjölka barnet när man har silikonbröst?


Kommentarer
Postat av: fridan

HAHAHAHAH, bilderna.

du MÅSTE skicka dom t mig.

dagen/natten var fett fin.

älskar dig!

2009-09-20 @ 21:18:05
URL: http://blondiebrunett.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahahaha sjukt vad kul att du skaffat blogg julia, lätt att man ska följa ;p

2009-09-21 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0