kvälls inlägg

ey, idag har lilla julia pumpat upp ben uskler till max och jag ser
verkligen emot morgondagens träningsvärk.

först gick vi med skolan lite mer än 1 mil.
tack johan för att ha räddat hela vägen med din musik
sen kom stina med idéen att vi ska träna lite spinning på friskis.
dum som jag, frida och elin är går vi med på det.
det var ett utav det jobbigaste jag någonsin har varit med om.
vi trampade på som idioter och svettades som små grisar.
efter det skulle vi testa på arobiskdans.
HA-HA-HA
frida och stina de sötaste säger jag bara.

ville bara visa upp mitt vackar konstverk med naglara.
som tog mig cirka två timmar. och ändå blev det ganska failat om man kollar på nära håll.
och nu ska jag gå och lägga mig. så nattis på er alla.



Kommentarer
Postat av: emilia !

du måste skriva om den filmen

snakes on a plan eller vad den hette ? :D

hahaha, snälla !

2009-09-27 @ 14:23:40
URL: http://emiliastarkenberg.blogg.se/
Postat av: anna

Najs naglar! :)

2009-10-12 @ 19:45:53
Postat av: JOHANNA

balla naglar!

2009-10-14 @ 17:19:37
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0