an ordinary day

you just to good to be true
cant take my eyes of off you.


oh låten har fastnat i huvudet och det är typ bara de
meningarna som jag kan. ganska irriterande jao.
aja, idag eller igår för att vara mer exakt gick jag på stan
med min brud sofia. alltid lika kul. jag kom hem med en t-shirt,
en klänning och 400 kr fattigare. usch det tycker vi inte om.
en till ska som vi inte tycker om eller iallafall jag är att
pernilla wahlgren slog ut pain of salvation. sen att jag röstade tre gånger
för att jag typ är kär i deras låt. men detta är inte det värsta.
det värsta är att sofia tyckte att äckel pernilla "som kan ta sitt
jag vill om du vågar och köra upp den i röven". att hon var bättre
än pain of salvation och att det var bra att hon kickade ut de.
sån svikare är hon... och bara för det hoppas jag att pernilla vinner
hela skiten och skämmer ut sverige till eurovision.

klänning 300:-

båda inköpen kommer från bikbok.

t-shirt 100:-

I love you, baby, and if it's quite alright.
I need you, baby, to warm a lonely night.

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAH!



men julia, du vet att jag älskar dig ändå ;*

Och det var naajs på stan, får börja vara mer regelbundet nu, är förlänge emellan det roliga :(

(L)

2010-03-09 @ 18:28:40
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0