10-03-04

94-03-04 - 10-03-04
it's my birthday and its my sweet sixteen


när jag kom hem efter en vanlig tråkiga-torsdag så överraskade familjen
mig med  massa gott gott tacos, yummie. dock åt jag som om jag inte hade
fått mat på tio år. hoho när man fyller år så blir det alltid tårta.
men bara för att jag och min kära syster är
sånna gotte grisar till max blev det två.
nu är ni allt nyfikna över vad jag fick, tihi med det var:


som ni ser på bilden. högtalare.tre kinder-maxi.ett gymkort.
ett rabattkort till bio. 100 kr. en en bio-biljett till
alice i underlandet
. en "kimono" och en
orange ipod.




det var as fint och mysigt.
kunde inte önska mig någon finare dag av familjen.
lovar att jag kritiserar filmen imon när jag orkar
men nu ska jag ta och dra mig till sängen. natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!

2011-07-12 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0