studiedag

asså kolla vad aktiv man har börjat bli, det är mitt
femte inlägg på mindre än en vecka. det är fan illa.


nej men idag är det studie dag och jag sitter och pluggar so.
kan inte bli mycket bättre. plus att jag missade
desperate housewives
igår kväll.
men sov över med frida inatt. det var typ tusen miljoner år sen,
så det var as mysigt. hon har fått i mig att börja säga "humor" och att
gilla OC. men bara lite....
det är la bara på tiden snart att sofia kommer med sitt OTH.

årets bikini som jag vill ha. nu iallafall.
har dock lite svårt att bestämma vilken färg.


grå/brun- annorlunda men inte så snygg till bränna 

svart- snygg men hade en svart bikini förra året.



jag vet julias ilans-problem. men det är sjukt irritrnade.
så HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: sofia

Brun är snyggare, men iochmed att du blir väldigt brun på sommaren så kanske den svarta är bättre ändå ;)



Btw, det är naajs att du uppdaterar (y)

2010-03-15 @ 09:35:50
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0