canada here i'am

Ja nu borjar bloggandet pa riktigt. hoppas jag!
som sagt so har jag inte bokstaverna å ä ö. so det kommer bli ganska mycket
sar stavning. men det for du tola!

Vadret ar helt underbart har. ca 30 grader och jag steker galet.
Toronto moste vara den vackraste staden jag har sett pa valdigt lange.
det ar rent, fridfullt och inget ar likt det andra.
Har aven aldrig sett so manga kineser som idag.
hur jag an vrider och vander so ar de dar!

Nu ska jag ner och ata lite torta for att eve fyller ar. grattisgrattis.
ha det bra i svenneland. so for vi holla
tummarna pa att jag bloggar mer. PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: alice

I'll be right here and wait for your inlägg!

och ha det bäst, puss!

2011-07-05 @ 23:46:55
URL: http://aaliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0